Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Coraz częsciej myślę...o tym wszystkim...qrde tak fajnie bylo...ale jak zawsze pare dni i wszystko sie psooje ;( qrde chyba a raczej napewno kogoś koffam ale coosik mi sie zdaje że ta osoba tego nie zauważa nio troodno...;P Przyznam szczerze że dawno nie pisalam i w ogóle żadko wchodzilam na bloga ale to wszystko dzialo się z braku mojego cennego czasu ;) wszystkim oglądającym mojego bloga a doowiedzialam sie ze jest ich naffet sporo obiecooje że wszystko sie zmieni i będę o wiele częsciej wpadala na mojego blooga:D Nio dzisiejszy dzień byl naffet naffet mimo paru szczegoolooff...moich qmpeli...wrr...ale malo mnie to wszystko interesuje NAPRAWDE...! ;)))) Nio i dziś bylam w kinie i oostra zwala byla...:P szczegooly zostaffiam szoobie...;) a tak w ogóle to Gdzie jest nemo? lolq ;P  nee no szpoko bylo poffaga ale zwala ostra ;) w szkole też fajniutko bo tylko jedną godzinkem mialam i do domq a poozniej na matme ;] nioo a jesio później nawiedzilam moją qzynke Monycke i potem poszlam do szklepu po...so..? po walentynke ocyffiscie ;)  wybralam takie sliczniusie ze napewno powinny sie spodobać :D  ah ta szczerość nee? :P no ba, taka jush jesztem i nigdy się nie zmienię jak już wiele razy powtarzalam :P nio i jak już wracalam ze szklepu poszlam do galerii ale spooffrotem to dopiero zmarzlam! Caly czas mam czerwone pooliczki i w noożki mi zimno...:D może ktoos by tak rozgrzal..? Z milą chęcią wzielabym ******* no ale...buehe ;D wlasnie odrabiam lekcje i zaraz pod prysznic...więc co tu jesio pisać...? Fajny dzień dziś byl i tyle ;] a pewnie zapytacie dlaczemu nie jak każdy inny...? No więc nie jak każdy inny bo...;) Bo tajemniiiiiccca...;))))) To ja lecem pod prysznic papapatky i gorące booozioki dla wszystkich moich koffanych i szczerych znajomkoof...;) i wielkie  thx dla moyego braciszka Marcinka...;) on napeffno wie za co...;D

Dzisiejszy opisior na GyGy " O sobie nic nie powiem kto ma wiedzieć to wie....od dziś zaluje że zobaczylam Cie..."

fili : :

linkologia.pl spis.pl

Qrde nee kce mi się dziś nic pisać...i so do niektórych rzeczy się nie wypowiadam...wolę przemilczeć...oczywiście wiele oosobkooff sie na mnie obrazilo za M**** ale trudno...takie życie...:P ich prooblem ich sprawa ;] i tak sobie myśle ale jootrooo to sie szkoola zaczyna blee bleee....:P i so to będzie...:D Szczerze to nee kce mi sie dziś pisać nootki i w ogóle ne jest ona ciekaffa więc lepiej nie komentoojcie...:D:D więc ja teraz mykam do mooyey koffanej Julki to pozdrooofka i papatki :)

fili : :

linkologia.pl spis.pl

Ciągle szukam

Nigdzie nie ma

Nie ma...

Po co szukać?

Po co...

Coś nie pozwala mi przestać

Podpowiada "szukaj"

Szukaj...

Czego?Kogo?

Gdzie?Jak?

Bez jedzenia i picia

Bez wytchnienia i odpoczynku

Szukaj!

............

Nie mam już sil

Poczekam, aż mnie znajdzie...

 

P.S

"Podtrzymywaleś moją glowę

Nie roztrzaskalam skroni

O podlogę- póki co..."

 

Hihi qrde...needlogo koniec ferii...i znoooff...szkola...bleeee...bleee...niop ale cóż takie życie...:P

fili : :

linkologia.pl spis.pl

Czasami czuję Twoją obecność

Stoisz za mną.

Czasami czuję cieply dotyk

Twoich rąk...

Nie ważne gdzie pójdę

Obracam się dookola

Mając nadzieję na Twój uśmiech...

I wtedy biorę czyjąś twarz za Twoją.

A kiedy rozumiem, że to nie byleś Ty

...biegnę i placzę za swoje blędy.

Nie chce budzić się rano

wiedząc, że Ciebie przy mnie nie ma...

Nie chce brać cudzych ramion za Twoje

I zatracać się w nich

A później uciekać placząc za swoje blędy...

fili : :

linkologia.pl spis.pl

Miliony upadlych aniolów,

których skrzydla nie dotknęly nigdy nieba

wciąż wywarzaj drzwi stojące przed nimi otworem

zaklamani sludzy lepszych Bogów

nie znający nawet ich potęgi

wciąż probója zhańbic coś co nie ma już racji bytu

obludnicy żyjący w świecie nędznego kruszcu,

wciąż czują jego nie dosyt

wśród tego calego niby ludzkiego świata

wciąż szukam świata ludzkich myśli...

fili : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

play4live | zwierzeta-info-fotki | delo32s | ewelinka-1990 | nachgrudziac | Mailing